خودرو بر کرج ⭐ خودرو بر تهران ⭐ خودرو بر مازندران ⭐ خودرو بر قزوین
تماس شبانه روزی : 09025828598

علائم خرابی دینام خودرو

علائم خرابی دینام خودرو

چراغ های کم نور

دینام خودرو بخشی از سیستم برقی وسیله نقلیه شما است. نقش اصلی آن تأمین نیرو برای بهره برداری از استارت ، احتراق و تمام لوازم الکترونیکی موجود در خودروی شما است. اگر کارکرد آن تغییر کرد ، ممکن است متوجه ایراد شوید چراغهای جلو شروع به کمرنگ شدن می کند. هنگامی که روشنایی چراغهای جلو کمرنگ شد ، نشانه روشنی از نقص احتمالی دینام است.

چراغ هشدار دهنده

اکثر اتومبیل های مدرن دارای یک چراغ هشدار در داشبورد هستند که هنگام تغییر در سیستم خودرو، به شما هشدار می دهد. در صورت ایجاد شدن مشکل ، این نور ممکن است روشن شود. این امر به طور کلی مشروط به این است که قطعات وسیله نقلیه شما تا چه اندازه از عمر خود را کم کرده و چقدر به وسیله نقلیه شما  ضرر میزند.

باتری ضعیف یا خراب

باتری خودرو عمر محدودی دارد و برای همیشه دوام نخواهد داشت. دینام دوباره قادر به پر کردن باتری ماشین شما است. فقط می تواند آن را دوباره شارژ کند . اگر باتری واقعا ضعیف باشد یا کاملا خراب شده باشد ، گزینه جایگزین نمی تواند آن را دوباره قابل استفاده کند. برای دانستن اینکه مشکل در دینام است یا باتری ، کافی است باتری را شارژ کرده و وسیله نقلیه را مجدداً راه اندازی کنید. اگر باتری ضعیف یا خراب شده باشد ، خودرو همچنان به کار خود ادامه می دهد اما چراغ ها دوباره بعد از مدت کوتاهی کم نور می شوند و این نشان دهنده مشکل سیستم شارژ است. اگر وسیله نقلیه پس از شارژ کامل باتری در شروع کار با مشکل روبرو شود ، احتمالاً مشکل با این گزینه است.

صداهای عجیب و غریب

قسمت های مختلف زیادی وجود دارد که در داخل دینام وسیله نقلیه شما می چرخند تا جریان الکتریکی تولید کنند. اگر یکی از این قسمت ها فرسوده یا شکسته شود ، این می تواند باعث ایجاد صدای شود. به طور خاص ، یاتاقان های فرسوده در داخل دینام شناخته شده است که باعث ایجاد این نوع سر و صدا می شود.

 

جمع بندی

خب در این مقاله علائم خرابی دینام خودرو اتومیبل توضیح داده شد، امیدواریم که مقاله مفیدی بوده باشد. همچنین اگر به خدمات خودرو بری نیاز داشتید، میتوانید از خودرو بر کرج کمک بگیرید. برای ارتباط با ما، از طریق شماره زیر اقدام بفرمایید.

 

شرکت های همکار
تماس سریع ☎️