خودرو بر کرج ⭐ خودرو بر تهران ⭐ خودرو بر مازندران ⭐ خودرو بر قزوین
تماس شبانه روزی : 09025828598

چه چیزی می تواند باتری خودرو را تخلیه کند؟

چه چیزی می تواند باتری خودرو را تخلیه کند؟

یک باطری مرده به این معنی است که ماشین شما شروع به کار نمی کند – چراغهای جلو و موتور خاموش است. این می تواند یک مشکل واقعی باشد در زمانی که در وسط راه و یا صبح، زمانی که شما در حال حاضر برای کار دیر می کنید. باتری ماشین تخلیه می شود؟ آیا شما در مورد دلایل احتمالی کنجکاو هستید؟

چه چیزی می تواند باتری خودرو را تخلیه کند؟

برخلاف اعتقاد عامه، چند چیز وجود دارد که ممکن است اتفاق بیافتد که باتری خودرو را تخلیه کنید حتی اگر شما قبلا مجهز به بهترین باتری های دارای رتبه هستید . در مورد 6 دلیل رایج که ممکن است آب باطری ماشین شما را خراب کند، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

1. روشن نگه داشتن چراغ

روشن نگه داشتن چراغ ها یکی از دلایل تخلیه باتری ماشین است. این یک اشتباه است که هر راننده حداقل یکبار در طول عمر خود آن را انجام می دهد. شما از کار خسته شده اید و به خانه رفته اید و چراغ ها را روشن کرده اید و یادتان رفته آن ها را خاموش کنید.

2. مشکلات برق

اگر کسی از شما سوال می کند ” چه می تواند باتری خودرو را تخلیه کند ؟” مشکلات برق پاسخی است که باید در نظر داشته باشید. حتی اگر کلید سوئیچ را خاموش کنید، برخی از توابع همچنان در حال اجرا هستند. به طور معمول برای زنگ هشدار، ساعت، و ایستگاه های رادیویی پیش فرض بایستی عملی شود. با این وجود، برخی از اجزای دیگر ممکن است در صورت بروز یک خطای الکتریکی روشن شوند.

3. باتری در شرایط ضعیف قرار دارد

به دلیل استفاده نادرست از باتری و عدم نگه داری خوب و به موقع باتری ضعیف شده و کارایی خود را از دست می دهد.

4. اتصالات باتری خورنده و یا خراب

اگر وایر هارا به درستی به باتری اتصال ندهید ممکن است آن ها به خوبی جریان برق را انتقال ندهند.

6. باتری قدیمی

به دلیل فرسوده شدن باتری امکان تخلیه آن وجود دارد.

شرکت های همکار
تماس سریع ☎️