خودرو بر کرج ⭐ خودرو بر تهران ⭐ خودرو بر مازندران ⭐ خودرو بر قزوین
تماس شبانه روزی : 09025828598

خودرو های الکتریکی

خودرو های الکتریکی

‌⛔️خودروی هیبریدی چیست ؟!

🔵خودرو هیبریدی خودرویی است که برای حرکت کردن از ترکیب دو یا چند منبع مجزای قدرت استفاده می‌کند.

◾️ در بیشتر موارد از این نام در اشاره به خودرو برقی دوگانه استفاده می‌شود که در سیستم پیشرانه آنها یک موتور احتراق داخلی(معمولاً بنزینی) در کنار یک یا چند موتور الکتریکی قرار دارد و خودرو این قابلیت را دارد که فقط از یکی از این منابع انرژی یا هر دو آن‌ها در کنار یکدیگر استفاده کند.

◾️انواع دیگری از خودروهای هایبریدی هم وجود دارند که از سوخت‌های دیگری چون پروپان، هیدروژن یا انرژی خورشیدی بهره می‌برند. نوع تکنولوژی به کار رفته در ساخت این خودروها بستگی به هدف طراحان خودرو دارد؛ این که آیا خودرو هایبریدی برای بهره‌وری بالاتر در مصرف سوخت، قدرت بیشتر، مسافت طولانی‌تر حرکت با یک بار سوخت‌گیری یا کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای طراحی شده است. این خودروها به خودروهای سبز نیز معروفند.

‌⛔️پس از سال 2025 تمام خودروهای جدید هلند احتمالاً الکتریکی خواهند بود.

✅هلند به تصویب قانونی که می‌گوید پس از سال 2025 تمام خودروهای جدید فروخته شده در این کشور باید الکتریکی باشند نزدیک‌تر شده است.

✅طرح اولیه‌ی این قانون اوایل سال جاری به پارلمان هلند ارائه شده و اخیراً از این نهاد مهر تائید دریافت کرده است. درحالی‌که تصویب این طرح در سنای هلند نیز باید صورت بگیرد اما خبرها اظهار می‌کنند که شانس زیادی برای تبدیل شدن این طرح به قانون وجود دارد.

✅یکی از نمایندگان مهم پارلمان هلند دراین‌باره می‌گوید:
ما نیاز داریم تا آلایندگی دی اسید کربن را به تدریج متوقف کنیم و اگر می‌خواهیم کره‌ی زمین را حفظ کنیم باید الگوی استفاده از سوخت‌های فسیلی را نیز تغییر دهیم.

✅درحالی‌که طرح مذکور صراحتاً بیان می‌کند تمام خودروهای جدید فروخته شده در هلند پس از سال 2025 باید الکتریکی باشند اما نماینده‌ی پارلمان این کشور اذعان می‌کند که تا زمانی که خودروهای الکتریکی قابل خرید برای عموم مردم نباشند شاید نتوان این قانون را به‌طور کامل اجرا نمود.

✅پس از سال 2025 خودروهای دیزلی و بنزینی قدیمی تا سال 2045 اجازه‌ی تردد در خیابان‌های هلند را خواهند داشت اما پس از این زمان تقریباً همه‌ی خودروها الکتریکی خواهند بود.

👈و ما هنوز پر قدرت به تولید پراید ادامه می دهیم 💪

خودرو بر و خودرو سوار قزوین

شرکت های همکار
تماس سریع ☎️